« vorige  |  maart 2023  |  volgende »

Woensdag 22 maart 2023 Zangmorgen 40 dagen-Pasen
Locatie: Pancratiuskerk Diever
Tijdstip: 10:00 uur  - 11:30 uur
Prijs: € 5,00 p.p. (te voldoen bij ingang)

In navolging van de zangmorgen die we op 14 december in de adventstijd hebben georganiseerd, komt er nu een zangmorgen in de 40-dagentijd op weg naar Pasen. Op woensdagmorgen 22 maart komen we bij elkaar om opnieuw samen te zingen onder de bezielende leiding van Esther Vos (cantor PancratiusCantorij) en Philine Coops (piano). Ds. Daan Bargerbos zal enige liturgische achtergronden toelichten.

Vanouds zijn er prachtige liederen geschreven vooral voor deze periode in het kerkeklijk jaar, waarbij voor velen de Matteüs-passion het hoogtepunt is. Iedereen van harte welkom: zangervaring is geen voorwaarde, plezier in samen zingen wel. We zullen liederen zingen die voor iedereen toegankelijk zijn, met hier en daar ruimte voor wat uitdaging.
Ter voorbereiding is het handig om te weten hoeveel mensen er mee willen gaan doen.
Aanmelding kan via mail
 predikant@hervormddieverdwingeloo.nl of telefonisch 0521-769070.