» Aktiviteiten » Groet & ontmoet
Groet & ontmoet Groet & ontmoet
Groet & ontmoet is een groot succes!

Denkt u ook: wat ziet dit er gezellig uit? Dat klopt, want dat is het ook! Dit is een momentopname van één van de ‘Groet & Ontmoet’ bijeenkomsten in onze Kerk in Diever. Mogelijk herinnert u zich de eerdere berichten hierover in het kerkblad. Fijn dat we nu weer uw aandacht hebben.

Wat & wanneer?
Op de 1e en 3e woensdag van de maand van 10:00 tot 11:30 uur kan iedereen die dat wil een kop koffie komen drinken in aangenaam gezelschap. Het is een initiatief van vrijwilligers en heeft geen evangelisch karakter. Men vindt het heerlijk om weer even te kletsen met dorps- en buurtgenoten; gewoon gezellig en geheel vrijblijvend.

Aanmelden en vervoer
U hoeft zich niet aan te melden, we zien u graag verschijnen. Indien u vervoer nodig heeft, dan kunt u ons bellen op onderstaand nummer en we stemmen het met u af. Het vervoer kost u niets en ook de koffie is van ’t huis.

Ina Lubbers & Martha Pluim