» Aktiviteiten » PancratiusCantorij
PancratiusCantorij PancratiusCantorij

Zin om mee te zingen?
We zijn er trots op dat we al vele jaren kunnen genieten van de muzikale klanken van de cantorij, die sinds een jaar onder leiding staat van Esther de Vos. Meerdere keren per jaar verleent de PancratiusCantorij haar medewerking aan diensten in Diever en Dwingeloo. Het repertoire bestaat uit een breed scala van liturgische muziek: van gregoriaans tot hedendaags, één- en meerstemmig.
Om mee te kunnen zingen is een goed gehoor en  een gemiddeld stemgeluid voldoende. Het kunnen lezen van bladmuziek is geen must.
De repetities zijn op maandag van 19.30 uur tot 21.00 uur in de kerk in Diever, waar het zo heerlijk zingt.
Kom gewoon eens luisteren of zing een keer mee. Je bent van harte welkom!
Voor nadere informatie kunt u terecht bij Esther de Vos.  Mailadres info@hervormddiever.nl
t.a.v. Esther de Vos.