« vorige  |  februari 2022  |  volgende »

Woensdag 9 februari 2022 Helende stilte
Locatie: Pancratiuskerk Diever
Tijdstip: 19.30 uur

Helende stilte

De werkgroep Bezinning en Inspiratie organiseert vanaf september elke maand een meditatiebijeenkomst in de Pancratiuskerk te Diever.

Vanuit de drukte van de dag komen we tot rust. Afgewisseld en ondersteund met muziek en korte teksten komen we tot innerlijke rust. Dan kan het gebeuren dat onze aandacht opengaat naar iets dat ons aanraakt, ontroert en te denken geeft.

Iedereen die behoefte heeft aan stilte – of een poosje stil wil zijn in het koor van onze mooie kerk – is van harte welkom.
We beginnen om 19.30 uur en het duurt ongeveer een uur.
De geplande bijeenkomsten zijn de woensdagen 9 februari, 9 maart en 13 april.
Na afloop is het mogelijk even na te praten onder het genot van een kopje koffie of thee.
Wij nodigen u van harte uit.

Graag opgeven bij Immy Zuidema  0521 590089 of
Jacomijn Coumou 0521 593919

De werkgroep Bezinning en Inspiratie

Woensdag 16 februari 2022 Gespreksgroep
Locatie: Hart van Diever (Stad en Esch)
Tijdstip: 14:00 uur

Gespreksgroep

Gespreksgroep rond het boek 'Verhaal van mensen' , over helder water uit oude bronnen en nieuwe kansen voor een krimpende kerk, geschreven door Peter Siebesma
data: de woensdagen 20 oktober, 17 november, 19 januari, 16 februari en
23 maart.
Locatie: Hart van Diever, Westeres 7
opgave bij Daan Bargerbos: predikant@hervormddiever.nl Deelnemers schaffen zelf het boek aan.