PKN

Prijs:
 € 5,00 p.p.

Samen zingen in de adventstijd
Iedereen met de wens te zingen en te luisteren is uitgenodigd in het koor van de Pancratiuskerk. Op woensdag 14 december van 10:00 tot 11:30 zullen we hier liederen uit de advents- en kersttijd zingen. Er is prachtige muziek geschreven voor deze tijd van het jaar. Liederen vol hoop, verlangen, stilte en licht. Bekend en minder bekend repertoire, prachtige stukken vol verwachting, liederen uit de komende dienst van 18 december en alvast een vooruitblik naar kerst.
De ochtend zal beginnen met wat opwarmoefeningen voor de stem om daarna samen te zingen. We worden hierbij ondersteund door Philine Coops aan de piano. Daan Bargerbos zal een enkele liturgische achtergrond toelichten. We nemen de tijd om te oefenen wat nog onbekend is en om te genieten van wat er klinkt. Haalt u niet altijd alle noten, vindt u het toch wel spannend? Dat is niet erg, met elkaar klinkt het altijd weer bijzonder. Wanneer u een lied graag wilt zingen met de groep, geeft u het dan even door? Dat kan bij de cantor Esther de Vos, mail:
Estherdevos@kpnmail.nl.
De kosten voor deze ochtend zijn €5,00 per persoon, te voldoen bij binnenkomst of via een vrije bijdrage aan het slot van de morgen.
Suggesties voor liederen dus bij Esther de Vos. Aanmelding voor deze ochtend bij Daan Bargerbos:
predikant@hervormddiever.nl , of via telefoon 0521 769070.

Daan Bargerbos, namens de werkgroep Bezinning & Inspiratie.

en verder....