dinsdag 19 oktober 2021

Locatie:
 Aula Stad en Esch Diever

Gemeenteavond op dinsdag 19 oktober om 19.30 uur in de aula van Stad en Esch

Ook in het verslag van de kerkenraad wordt al melding gemaakt van de te houden gemeenteavond, maar hierbij nog wat nadere informatie. Het programma is nog niet in details bekend, maar natuurlijk is het persoonlijk kennismaken met onze nieuwe predikant Daan Bargerbos  een belangrijk onderdeel van de avond. Verder zullen we , onder leiding van Jenneke Span voorlichting geven over de stappen die gezet zijn en nog gezet moeten worden in ons samenwerkingsproces. De verbouwing van de Nicolaaskerk, inclusief de tekeningen is ook een onderdeel van het programma. We hopen dan ook nadere mededelingen te kunnen doen over het tijdpad. We ontmoeten elkaar in Diever, in Stad en Esch en we willen om half acht beginnen. Vanzelfsprekend is er ook gelegenheid om ook over andere onderwerpen van gedachten te wisselen. Fijn dat we elkaar eindelijk weer echt kunnen ontmoeten. We hopen op een grote opkomst.

Kerkenraad Dwingeloo / Diever